MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

decembrie 14, 2019

Frumoasele ființe din Frăția Flăcării Reînvierii



Retreatele Maeştrilor din Raza a Şasea


În Orientul Îndepărtat, strălucind în eterul pulsatoriu peste Țara Sfântă, stă în picioare Templul Reînvierii, a cărui flacără nemuritoare de restaurare și resuscitare este păzită și protejată de Maeştrii Ascensionaţi Lord Sananda, Lady Nada și Mama Maria.

Acest templu este creat din substanță care seamănă cu "mama perlei". Este circulară în design. Curțile, ca și coridoarele cilindrice mari, se învârt în jurul Flăcării din Sala Centrală, unde inima Focului Sacru al Reînvierii este unificat. Este alcătuită din șapte coridoare circulare în jurul altarului central unde flacăra nevăzută a reînvierii arde în permanență, radiază în flăcări, înălțarea și puterea de resuscitare a vieții. Frumoasele ființe din Frăția Flăcării Reînvierii își amplifică puterea în fiecare dintre cele două coridoare.

Vizitatorii Templului Reînvierii intră pe coridoarele unde radiația flăcării sale are o afinitate față de propria exprimare potențială a divinității lor. Aici, vizitatorii sunt încărcaţi cu speranță și vitalitatea reînnoită;  ei sunt conștienţi de adevărul "vieții veșnice" și miraculoasele potențiale pe care Flacăra Reînvierii o poate genera în cadrul celor care o invocă. Scopul acestui obiectiv este de a continua să se reverse în toate nivelurile constiinţei umane, emoţională, mentală, fizică şi eterică, şi toate evoluţiile care aparțin acestei planete, realitatea puterilor Flăcării Reînvierii.

Omenirea, în cea mai mare parte, a acceptat învierea lui Isus ca un "miracol" numai posibil pentru el și nu s-au folosit de acest lucru miraculos pentru a-și restabili propriile corpuri la perfecțiune. Mai degrabă au prezentat boala ca, dezintegrare, degradare și în cele din urmă așa-numita "moarte" ca proces natural al vieții. Cu toate acestea, pentru a păstra în viață senzația de putere a reînvierii necunoscute în conștiința omenirii, iubitul Isus / Sananda, Nada și Mama Maria trimit în mod continuu în atmosfera Pământului aceste radiații (raze) victorioase din acest templu.

Flacăra Reînvierii este speranța mântuirii pentru întreaga rasă umană, - accelerarea acțiunii vibratoare a luminii în celulele corpului și - permițând luminii interioare să elimine aspectul limitării. Substanța Flăcării Reînvierii curge prin corpurile interioare ale celor care o invită, precum și prin corpul fizic.



  
EU SUNT Reînvierea şi Viaţa
Libertăţii mele veşnice în Lumină.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu fizic.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu emoţional.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu mental.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu eteric.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
modelul perfect al corpului meu spiritual.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
Puritatea şi Iubirea Maeştrilor Ascensionaţi.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa din
puterea de vindecare a Flăcărilor Sacre.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa în
Perfecţiunea mea Nemuritoare şi
Iubirea Iluminată a Christului Cosmic.

EU SUNT Reînvierea şi Viaţa
din darurile minunate ale Esenței mele Divine.


Cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

 Traducere  Suzi Mirea


Misiunea Fundației Telos la Nivel Mondial


Misiunea acestei organizații non-profit este de a trezi omenirea în conștiința lui Hristos și de a ajuta la apariția Lemurienilor pe pământ. Viziunea Fundației Telos este aceea a unei lumi în care Dragostea universală reuneşte toate rasele și națiunile într-o singură familie, în care pacea domnește în toate părțile planetei.

Momentul potrivit pentru crearea acestei noi civilizații este acum. În această perioadă de mari schimbări planetare, fiecare persoană are ocazia și chiar responsabilitatea de a se reuni cu Ființa Sa divină și de a participa activ la manifestarea acestei noi lumi.
În acest scop, Fundația face cunoscute și difuzează lecțiile primite de la frații noștri lemurieni și transmise, printre altele, de Aurelia Louise Jones, autoarea cărților Telos.

De asemenea, Fundația ajută oamenii cu aceeași dorință de a promova aceste învățături. Ea facilitează comunicarea și creează punți de lumină între indivizi și grupurile Telos din întreaga lume.

Mesaj de la Adama de Aurelia Louise Jones:

"Salutări, dragi frați și surori,

Din partea Înaltului Consiliu Lemurian din Telos şi-al celor Doisprezece, de la Regele și Regina din Telos, „Ra și Rana Mu” și toți frații și surorile voastre din civilizația lemuriană de azi, vă salutăm pe toți din inima Lemuriei, inima compasiunii.
Cu mare bucurie și emoție profundă, ne unim de la "inimă la inimă" cu toți cei care simțiţi chemarea „Revelațiilor” din Noua Lemurie.

A venit vremea, iubiţilor, ca cele două civilizații ale noastre să fie reunite din nou într-o mare civilizație unificată și spirituală. Scopul principal al învățăturilor noastre este de a ajuta la stabilirea premiselor necesare pregătirii noastre emergente."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!